آشنایی با امکان جدید داهوا به نام WizMind


عبدالرضا ابراهیم پور 6 آبان 1400 دقیقه مطالعه
آشنایی با امکان جدید داهوا به نام WizMind

در هانگژو چین، 20 آوریل سال 2020 به منظور مقابله با پیچیدگی های روز افزون چالش های امنیتی که شامل جریان عظیمی از مردم و وسایل نقلیه است ما به محافظی ساختگی و واقف به هر چیز نیاز داریم که خوشبختانه به لطف یادگیری عمیق هوش مصنوعی این امر تحقق یافته است. طبق گزارش IHS در سال 2019، ارزش کل بازار تجهیزات نظارت تصویری حرفه ای تا سال 2023 به مبلغ 199,27 میلیون دلار افزایش می یابد. طی دو سال گذشته سهم بازار هوش مصنوعی در صنعت امنیتی به طرز قابل توجهی رو به افزایش است. داهوا تکنولوژی، از طریق الگوریتم یادگیری عمیق خود که برنده جایزه می باشد، توانسته با افتخار WizMind را که مجموعه ای از راهکارهای متشکل از محصولات مداربسته پروژه محور شامل :   XVR,PTZ,NVR,IPC  و پلتفرم نرم افزاری و حرارتی جهت ارائه راهکارهای هوش مصنوعی جامع، دقیق و مطمئن در زمینه های مختلف مانند : حوزه حکومت ، خرده فروشی ، انرژی ، مالی و حمل و نقل،… می باشد را منتشر کند.

 

WizMind بر پایه انسان

WizMind بر پایه انسان توسط چیپ هوش مصنوعی و الگوریتم های یادگیری عمیق طراحـی شده که راهکارهای جامع انسان محور شامل تشخیص چهره، محافظت از حریم خصوصی، شمارش افراد، آنالیزهای استریو و غیره را ارائه داده و واکنش سریع و دقیق به آنچه برای شما مهم است را فراهم می سازد. علاوه بر این، جستجوی هوش مصنوعی دقیق تر و مؤثر تری برای یافتن اهداف ارائه می دهد و داده های متنوع انسانی برای تجزیه و تحلیل کسب و کار تولید می کند. جهت حفاظت از اطلاعات تصویری افراد، WizMind محافظت از حریم خصوصی را به طرز چشمگیری ارائه می دهد.

براساس الگوریتم های یادگیری عمیق، WizMind  پوششی پیوسته در زمان واقعی از چهره انسان یا بدن انسان در محدوده تحت نظارت ارائه می دهد که این امر خصوصا برای خرده فروشان بسیار ارزشمند است چرا که می توانند از طریق تجزیه و تحلیل هوشمندانه ی جریان مشتری ثبت شده، کسب و کار خود را بدون آنکه حریم شخصی افراد و قانون GDPR را نقض کنند بهینه سازند.

 

WizMind بر پایه وسیله نقلیه

WizMind چندین راهکار هوش مصنوعی مبنی بر وسیله نقلیه از قبیل ANPR و ابر داده وسیله نقلیه، پارک غیر قانونی را به رخ می کشد که ویژگی های بیشتری از وسایل نقلیه برای کنترل آسان، جستجوی سریع و تجزیه و تحلیل کسب و کار ارائه می دهد که از آن بطور گسترده در جاده های شهری، ورودی های مجتمع های مسکونی، پارکینگ ها و ایستگاههای عوارضی استفاده می شود. از طریق برداشتن و مقایسه پلاک خودروها با دیتا بیس ( بانک اطلاعاتی )، ANPR به مدیران پارکینگ ها و معابر شهری کمک می کند تا کارآیی مدیریت وسایل نقلیه را با قابلیت هایی از قبیل آلارم لیست سیاه، تشخیص افراد مهم بهبود بخشد. ANPR همچنین ردیابی وسیله نقلیه را فراهم می سازد که به پلیس کمک می کند به طور مؤثر خودروی مشکوک را از طریق نتیجه بررسی ها جا نمایی کند. در حال حاضر ANPR قادر است شماره پلاک ها را در بیش از 58 کشور جهان تشخیص دهد.

 

WizMind با تکنولوژی حرارتی

WizMind الگوریتم های یادگیری عمیق را با تکنولوژی تصویر برداری حرارتی ترکیب می کند تا کاربران را قادر به نظارت از راه دور در محیط های مختلف، نظارت دمای محیط غیرقابل تماس و جلوگیری به موقع از آتش سوزی، سازد. با دقت دمای 0.3 ± درجه سانتیگراد و با سرعت نظارتی 3 نفر در هر ثانیه، راهکار داهوا برای کنترل دمای بدن با دقت بالا، بطور گسترده در مراکز حمل و نقل، مؤسسات مالی، مدارس و سایر مکان ها در سراسر جهان بکار گرفته شده است و بدین وسیله نیز داهوا نیز به  تلاش جهانی در جلوگیری و کنترل بیماریهای همه گیر ملحق شده است.       

 

WizMind اکو سیستم                                  

سری WizMind محصولات داهوا با تکنولوژی سایر شرکت ها از قبیل Mileston ، AxxonSoft، ISS و غیره سازگار است .علاوه بر این WizMind اکوسیستم DHOP، API را برای سایر شرکای فناوری فراهم می سازد و آنها را قادر به ترکیب راهکارهای هوش مصنوعی برای مشتریان می کند بدین ترتیب یکسری فعالیتهای بازاریابی با شرکای اکوسیستم ،رقم می خورد.

سری WizMind داهوا با هوش مصنوعی پیشرفته قادر به ارائه راهکارهای متفاوت در شرایط مختلف برای بسیاری از صنایع می باشد. شرکت داهوا با مأموریت ” ایجاد جامعه ای امن تر و زندگی هوشمندتر ” همچنان بر تمرکز خود روی ” نوآوری، کیفیت و ارائه خدمات ” به شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان ادامه می دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*