آشنایی با امکان SMD در دستگاه ذخیره ساز داهوا


عبدالرضا ابراهیم پور 3 آبان 1400 دقیقه مطالعه
آشنایی با امکان SMD در دستگاه ذخیره ساز داهوا

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، اینبار هوش مصنوعی و فناوری یادگیری عمیق، به کمک سیستم نظارتی آمده و با تکنولوژی SMD امکان تشخیص و شناسایی نوع حرکت از قبیل حرکت خودرو و انسان را به دستگاه های ذخیره ساز داهوآ اضافه کرده است که یکی از آنالیزهای هوشمند کاربردی در دستگاه های سری جدید داهوآست. با این امکان بایستی گفت ذخیره سازها نیز وارد حوزه تشخیص نفوذ شده انده که در آینده ای نزدیک با استفاده از این تکنولوژی ها از وقوع جرم نیز پیشگری خواهد شد.

داهوآ تکنولوژی در سری­ جدید XVRهای خود که شامل XVR5000-I و XVR7000-4KL-I هستند از ویژگی Full-Channel و قابلیت SMD-Plus (تشخیص حرکت هوشمند) استفاده کرده است. این سری­ از دستگاه ها به منظور کاهش آلارم ­های اشتباه (ناخواسته) و کاهش نظارت انسانی طراحی شده اند. بنابراین این دستاورد فواید قابل توجهی برای مشتریانی که به دنبال تجهیزات امنیتی با دقت بالا در فضاهای باز و بسته هستند، ارائه می ­دهد.

تشخیص حرکت هوشمند (SMD) :

شرکت داهوآ تکنولوژی با بکارگیری پردازنده­ ای مستقل و الگوریتم­ هایی هوش مصنوعی ، نمونه اولیه­ SMD را بهبود داد. به گونه ­ای که قدرت تشخیص حرکت تا 10 برابر بهبود یافته و قادر به تشخیص تفاوت حرکت انسان و وسایل شده است که از هشدارهای اشتباه (ناخواسته) ناشی از شاخه درختان، حشرات، سایه­ ها، باد یا دیگر عوامل محیطی، جلوگیری می­ کند.

امکان Full-Channel :

این تکنولوژی در ابتدا تنها در دستگاه ­هایی با 4 کانال ­ قابل استفاده بود. تکنولوژی جدید SMD-Plus این امکان را به کاربران می ­دهد که از محصولاتی با تعداد کانال 16 به بالا و در موقعیت ­های مختلفی همچون راهروهای فضای بسته، ورودی پارکینگ­ های فضای باز و کاربردهای بسیار دیگری استفاده کنند. علاوه برآن، با اضافه شدن بخش جستجوگر همزمان، کاربران می ­توانند به وضوح هدف مشخص شده را روی نمایشگر مشاهده کنند و هشدارها را مدیریت کنند.

بازدارندگی فعال (Active Deterrence):

قابلیت Active Deterrence دوربین­ های مداربسته ی داهوآ و XVRهای سری XVR5000-I و XVR7000-4KL-I به دور کردن مزاحمانی که به کمک تکنولوژی SMD-Plus شناسایی شده ­اند کمک می­ کند و با فعال شدن چراغ سفید و آژیر خطر محقق می­ یابد، این امر به حفظ جان نیروی انسانی هم کمک می­ کند. در هنگام بروز همچین اتفاقاتی یا وضعیت­ های غیرعادی پیامک ­های اخطاری در هر زمان و مکان به نرم افزار DMSS نصب شده بر روی گوشی کاربران فرستاده می ­شود، تا مشکل بوجود آمده قابل پیگیری ­باشد. این تکنولوژی هوشمند، تمامی نیازمندی­ های کاربران در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ را برای محیط ­های مستعد به خطر همچون فروشگاه­ ها، ویلاها و انبارها که امکان خطر در آنها وجود دارد فراهم می­ کند.

بر اساس الگوی به ثبت رسیده تکنولوژی داهوآ، سری­ های جدید XVR مجهز به SMD-Plus، امنیتی بهبود یافته را برای کاربران فراهم و ضمانت می­ کنند. همچنین تکنولوژی داهوآ با تکیه بر سه اصل خود که نوآوری، کیفیت و خدمات است، سعی بر جلب رضایت همکاران و مشتریان خود در سراسر دنیا را دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*