حضور مجموعه ایده‌پرداز‌ پرارین در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌ المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی IPAS


مسیح نیرومند 12 شهریور 1401 2 دقیقه مطالعه
حضور مجموعه ایده‌پرداز‌ پرارین در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌ المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی IPAS

کمتر از 40 روز‌ مانده به یک رویداد بزرگ، نمایشگاه ایپاس پس از یک‌وقفه دوساله قرار هست که امسال جمع کثیری از شرکت ها و برندهای مطرح در حوزه سیستم های امنیتی و نظارتی را دور هم جمع کند. شرکت ایده پرداز پرارین بعنوان اسپانسر ویژه نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌ المللی ایپاس IPAS در غرفه A1 میزبان شما بازدیدکنندگان عزیز می باشد.

نمایشگاه ایپاس تنها نمایشگاه رسمی و‌ بین المللی در حوزه سیستم های امنیتی و نظارتی و تجهیزات وابسته هست که هرساله در تاریخ ۲۵ ام تا ۲۸ ام مهر ماه در مصلی بزرگ تهران برقرار می شود.

این نمایشگاه توسط شرکت ناجی پاس و با مجوز های ارگان های مربوطه هرساله شرکت های بزرگ و کوچک را در دعوت به حضور می نماید، شرکت های وارد کننده و ارائه دهنده خدمات پس از فروش دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی جزو اصلی ترین شرکت کننده های این رویداد جذاب هستند.

با توجه به شیوع همه گیری کرونا، این نمایشگاه نیز تحت تاثیر قرار گرفته و دو سال پیاپی جهت محفاظت از سلامت بازدیدکنندگان در مقابل این بیماری لغو گردید، ولی اکنون پس از گذشت دو سال و بهبود شرایط پاندمی و واکسینه شدن جامعه، این نمایشگاه برقرار خواهد شد.

در این نمایشگاه شرکت ها ‌و برندهای مطرحی حضور خواهند داشت، با توجه به خبرهای واصله و پیگیری های انجام شده این نمایشگاه با اسپانسرهای ویژه ای همراه خواهد بود و ‌‌در بخش‌های سیستم‌های نظارتی، اعلام و اطفا حریق، بخش بین الملل، مخترعان و مبتکران در قالب ۱۵۰ غرفه برگزار خواهد شد.

با توجه به این رویداد بزرگ؛ شرکت ایده پرداز پرارین‌ نیز با توجه به سابقه و فعالیت مستمر در حوزه سیستم‌های امنیتی و نظارتی با عنوان اسپانسر اصلی این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

شرکت پرارین با توجه به واردات رسمی محصولات برند داهوا با گارانتی رسمی پرارین از محصولات جدید و شگفت انگیز این برند رو‌نمایی خواهد کرد و هدف از این حضور را آشنایی بازدیدکنندگان با فناوری‌های جدید و ایجاد یک‌ شبکه بزرگ در کشور در جهت دسترسی سریعتر به محصولات و ایجاد قیمت های منصفانه بین مصرف کنندگان اعلام می دارد.

داهوا، آیمو، هنسل و وگا جزو شرکای تجاری و محصولات قابل عرضه توسط شرکت ایده پرداز پرارین هستند. تنوع کامل محصولات با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها به منظور تکمیل نیاز‌های این حوزه توسط شرکت ایده پرداز‌ پرارین تامین شده است.

شرکت ایده پرداز‌ پرارین در این نمایشگاه از برندهای انحصاری و باکیفیت دیگری نیز برای اولین بار رونمایی خواهد کرد که در گزارش‌‌های آتی به آنها خواهیم پرداخت.

منتظر حضور سبزتان در غرفه A1 نمایشگاه (شرکت ایده پرداز پرارین) در نوزدهمین‌نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی، ایپاس خواهیم بود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*