داهوا در CPSE 2019 برای رهبری عصر دوقلوهای هوشمند درخشید


عبدالرضا ابراهیم پور 3 آبان 1400 دقیقه مطالعه
داهوا در CPSE 2019 برای رهبری عصر دوقلوهای هوشمند درخشید

افتتاحیه هفدهمین دوره نمایشگاه همگانی امنیتی (CPSE) در تاریخ 29 اکتبر در مرکز نمایشگاههـای شهر شنزن چین موفقیت آمیز برگزار شد . شرکت داهوا با موضوع “داهوا قلب شهر، پیشرو در تکامل دوقلوهای هوشمند” بطور درخشان راهکارهای بدست آورده خود را در زمینه شهر جدید هوشمند شامل: شهر امن، ترافیک هوشمند، کنترل حریق هوشمند، خرده فروشی هوشمند و سایر موارد موفق همانند : HD PANAROMA و AI (هوش مصنوعی) ، 5G و سایر محصولات هوشمند در سالـروز رویداد امنیـت جهانـی برای حاضرین ارائـه داد.

با تکرار مداوم فن آوری اطلاعات، نوآوری فنی، تبدیل اقتصاد دیجیتال به دوره اقتصاد هوشمند را ترویج می بخشد. طبق سیاست شرکت داهوا، این شرکت همواره نظارت اصلی خود را حول محور دوقلوهای دیجیتال و دوقلوهای هوشمند می سازد.

منطقه درخشان نمایشگاه، نوآوری فنی پر بار

در هر گوشه ای از نمایشگاه داهوا، برنامه های جدیدی برای عملیات شهری، مدیریت شرکتها و مصرف کننده ها، ارائه یک بینش کلی از آخرین راهکارهای عملی آن، نمایش داده می شود.

راهکار شهر امن شرکت داهوا از سنجش چند بعدی اینترنت اشیاء، بیگ دیتا، کلود دیتا، هوش مصنوعی و سایر تکنولوژی ها پشتیبانی می کند . این شرکت یک پلتفورم هوشمند برای ساخت سبک پلیس آنلاین که در شهرهای هانگژرو – نینگ بو – گوئیژو و سایر شهرهای چین به اجرا در آمده و بطور جامع استفاده های کاربردی و اثر بخشی امنیت عمومی را بهبود بخشیده، ارائـه داده است.

راهکار HOC برای ترافیک هوشمند

داهوآ در راهکار شهر هوشمند با استفاده از تفسیر مراکز پایش و سنجش ، مراکز توانمندی، و مراکز تجاری با بدست اوردن زنجیره ارزش داده حلقه بسته به سمت مدیریت ترافیک هوشمند بصورت دقیق و اثربخش درحرکت است. با پیاده سازی عمیق ، این راهکار نتایج مثبتی در پلیس ترافیک اتوبان استان ژانگ و پلیس ترافیک شهر و سایر مناطق داشته است .

راهکار HOC برای خرده فروشی

داهوا مجموعه ای از داده های آنلاین و تجزیه و تحلیل افراد، محصولات و مناطق فروشگاه ها را براساس سنجش آنلاین ارائه می دهد. از طریق داده های ابری خود، داهوا به نمایشگاه های ماشین، فروشگاه های زنجیره ای و سایر مشاغل خرده فروشی در کاهش هزینه و افزایش کارایی مدیریت عملکرد آن ها کمک می کند.

راهکار HOC برای اطفای حریق

راهکار HOC برای اطفای حریق یک نظارت عمیق در زمینه جلوگیری و کنترل آتش سوزی، حریق و نجات ارائه می دهد. با کمک ربات آتش نشانی هوشمند داهوا، هلیکوپتر آتش نشانی بدون سرنشین هوشمند و سایر تجهیزات، ربات ها را در عملیات زمینی و هوایی جایگزین انسان میکند ، از آتش سوزی جلوگیری می کند و سانحه دیدگان را نجات می دهد.

نمایش عملکرد خارق العاده این راهکار درموارد واقعی در نمونه های هانگژو ، چونگ یونگ و سایر مکان ها است.

از لحاظ نوآوری محصول، داهوا تکنولوژی به پاسخی سریع و هوشمند بر پایه محیط، صحنه، سنجش محتوا، ترکیب محاسبات لبه(edge computing) و درآن واحد ترکیب محاسبات ابری و داده بزرگ در شکست موانع داده ها و توانمند کردن محصول و راهکارها، رسیده است.

دوربین جدید ارائه شده به بازار توسط شرکت داهوا با قابلیت تغییر صحنه ، مطابق با محل واقعه و کاربری آن از طریق بررسی جامع مطالبات مشتری و تجزیه و تحلیل عمیق محل کاربرد محصول طراحی شده است.

دوربین Hubble داهوا از Ultra HD Panaroma 64 مگاپیکسل پشتیبانی و از ترکیب آنالیز هوش مصنوعی و واقعیت افزوده جهت دستیابی به تعامل ویدئویی هوشمند جهت برآورده سازی الزامات نظارتی در صحنه های بزرگ بهره می گیرد. دوربین Polar light داهوا نیز به طرز چشمگیری مشکلات ضبط تصاویر را تحت نور کم حل کرده است.

دوربین تحت شبکه Tianque داهوا دارای لنز های متعددی است که می تواند از راه دور و بطور مستقل تنظیم شود و جهت نظارت وسیع و پرجزئیات بکار گرفته می شود.

دوربین PTZ Hunter داهوا از معماری چرخش و گردش به جهات مختلف استفاده میکند تا پوشش مناسبی از رخداد های صحنه را بصورت هوشمند بررسی نماید .

دوربین Tranxing داهوا از دو دوربین جهت ترمیم و پردازش تصویر به جهت ثبت وضبط تخلفات خودرویی در فاصله 100 متری در صحنه های وسیع بهره میبرد .

دوربین های Thermal داهوا یا همان دوربین های حرارتی داهواست که به دقت درجه حرارت را حس می کند و هوشمندانه سیگار کشیدن ، تماس و یا دیگر رفتار ها را تجزیه و تحلیل می کند.

علاوه بر موارد فوق، داهوا در HDCVI سری 6 خود ، دسترسی نمایش تصاویر پانارواما روی موبایل و تشخیص چهره را گنجانیده است ، که علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است و موجب استقبال شدید بازدید کنندگان شده است .

از لحاظ دستاوردهای هوش مصنوعی ، داهوا تکنولوژی با به کارگیری موفقیت آمیز از تشخیص چهره ،ردیابی هدف ،الگوریتم حمل و نقل هوشمند ،واقعیت افزوده سه بعدی (3D AR) و سایر فناوری های هوش مصنوعی در محصولات خود ،کارایی امنیتی را تا حد زیادی بهبود بخشیده است.

توانمند کردن آینده صنعت از طریق سه نشست داهوا

در طول نمایشگاه، کارشناسان خبره و رهبران تجاری گرد هم آمدند تا شاهد برپایی سه نشست صنعت فناوری باشند ودرباره آینده این صنعت گفتگو کنند.

داهوا تکنولوژی، به عنوان رهبر پیشرو در جهان برای راهکار IOT هوشمند و ارائه دهنده خدمات، همچنان به درک شرایط و موقعیت مشتری و الزامات می پردازد و تمام تلاش خود را برای هماهنگی کامل نوآوری فنی خود، طراحی های سطح بالا، ساختارهای تجاری، خدمات بهره برداری و سایر قابلیت ها می کند تا رقابت اصلی خود را در زمینه هوش مصنوعی (AI) و یادگیری عمیق، اینترنت اشیا (IOT) و سایر تکنولوژی ها بهبود بخشد تا بدین منظور برای مشتریان خود ارزش ایجاد کند و با قدرت به سمت توسعه صنعت حرکت کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*