رابط کاربری آسان دستگاه ضبط تصویر (NVR) داهوا


عبدالرضا ابراهیم پور 3 آبان 1400 دقیقه مطالعه
رابط کاربری آسان دستگاه ضبط تصویر (NVR) داهوا

این روزها برندهای معتبر جهانی در تمامی حوزه ها به دنبال ارتباط بیشتر و عمیق تر با مصرف کننده میباشند، ازین رو جهت ایجاد حس خوب به هنگام استفاده از محصولات توسط کاربران سعی میکنند مفاهیم و قابلیت های خود را با زبانی ساده و قابل درک و فهم در اختیار مصرف کننده گان قرار دهند تا با ایجاد حس راحتی در لحظه ی استفاده از محصولات همواره یاد و نام برند در قلب و ذهنشان نقش ببندد. ازین رو با تکیه بر همین سیاست، داهوا تکنولوژی که پیشتاز در حوزه خدمات نظارت تصویری و راهکارهای هوشمند مبتنی برIOT (اینترنت اشیا) است ، برای نمونه دستگاه تحت شبکه NVR4 خود را با UI (رابط کاربری) جدید و تجربه عملکردی بی سابقه به بازار معرفی میکند که دسترسی به هر امکانی را برای کاربران آسان تر میکند وهمه مدلهای NVR داهوا را پشتیبانی میکند.

در ادامه به برخی مزیت های این دستگاه اشاره میکنیم:

کاربرد آسان :

طراحی GUI (رابط کاربری گرافیکی) جدید راه اندازی و کارکردن با دستگاه را آسان میکند; وجود نمادهای رنگی و آیکون های بصری گویا در منوی دستگاه ویژگی user friendly را بصورت حرفه ای تری برای کاربران به ارمغان می آورد. همچنین این دستگاه به دلیل سازگاری بالا ورژن های مختلف از مرورگرها را پشتیبانی میکند و کاربران می توانند براحتی و بدون دردسرهای ناشی از بروزرسانی مرورگرها، عدم سازگاری برنامه ها و یا فلش ها از ان استفاده کنند.

 

قابلیت مهم و کارآمد دیگر در دستگاه NVR4 فرآیند ساده جستجوی تصاویر است که به کاربر این امکان را میدهد تا به آسانی به تصاویر ضبط شده طی روزهای مختلف دسترسی داشته باشد.

انطباق پذیری آسان :

دستگاه NVR4 علاوه بر ONVIF profile G ( جهت ذخیره‌سازی و بازیابی ) از دوربین های مختلف با کارایی و عملکرد های گوناگون پشتیبانی میکند. مانند دوربین های حرارتی ، fisheye (چشم ماهی) ، اسپیددام و دوربین های با قابلیت شمارش افراد و .. که راهکارهای هوشمند متفاوتی را ارائه میدهد. بنابراین کاربران میتوانند بر اساس نیازهای شخصی خود دوربین ها را تغییر و یا تطبیق دهند واین ویژگی نیز بیانگر سازگاری بالای دستگاه است.

 

حفاظت آسان:

واضح است که روند گسترش AIOT نگرانی عمیق تری را بابت تامین امنیت شبکه و خطر اشتراک اطلاعات شخصی به همراه دارد; اما کابران NVR4 با توجه به وجود پروتکل امنیتی و تعبیه نرم افزار حفاظتی قدرتمند هیچ گونه دغدغه ای برای ایمن سازی دیتای خود نخواهند داشت.

داهوا با هدف ایجاد جامعه امن تر- زندگی هوشمند تر بر آن است تا با تکیه بر نوآوری ،ارتقای کیفیت و خدمات ، مشتریان و همکاران خود را در سرار جهان حفظ نماید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*