ارائه نسخه بروزشده تکنولوژی HDCVI


عبدالرضا ابراهیم پور 10 مرداد 1403 7 دقیقه مطالعه
ارائه نسخه بروزشده تکنولوژی HDCVI

داهوا همواره در تلاش است برای کاربران خود، جامعه‌ای ایمن‌تر و زندگی هوشمند فراهم کند. این شرکت به کمک پیشرفت لحظه به لحظه تکنولوژی در تلاش است تا با نوآوری‌های در نظر گرفته شده کیفیت محصولات، راهکارها و خدمات خود را افزایش دهد.
HDCVI 9.0 بروزترین نسخه از تکنولوژی آنالوگ داهواست که اخیرا رونمایی شده است. تکنولوژی اچ دی داهوا بر بستر آنالوگ موسوم به HDCVI تا به امروز به طور مداوم ارتقا یافته است. از بروزرسانی این دوره می‌توان به ارائه فناوری +Smart Light، امکان PT Multivision، قابلیت جدید QuickPick 2.0 و پیشرفت آپشن محافظت از حریم شخصی Privacy Protection اشاره کرد.

قابلیت + Smart Light

نقاط ضعف منبع نوری Warm Light قدیمی

 

نکات برجسته

تصاویر واضح تر  |  روشنایی یکنواخت بیشتر  |  باهوشتر

 

– دوربین داهوا با فناوری Smart Area lighting به طور خودکار می تواند نور سفید محیط را تنظیم کند تا کارایی دوربین بالاتر برود.

– جزئیات کلیدی تصویر مانند سوژه‌های متحرک (انسان و خودرو) را با حفظ روشنایی بالا هنگامی که قاب ثابت است، ثبت می‌کند.

– بهبود 30 درصدی در کاهش سرعت نور. کاهش 20 درصدی در درک و تشخیص تابش خیره کننده. ارائه تصویر روشن و شفاف

تصویر روشن و شفاف با جزئیات واضح، بهبود 30 درصدی در بهره وری نور، کاهش 20 درصدی در درک تابش خیره کننده.

عملکرد PT MultiVision

معرفی

عملکرد PT و فناوری چند سنسور و لنز را در یک دوربین قرار می‌دهد که می‌تواند جایگزین بسیاری از دوربین های سنتی و قدیمی باشد. به کمک این پیشرفت تصویر سراسرنما (پانوراما) و جزئیات بیشتر قابل ارائه است.

ترکیب لنزهای گوناگون در دوربین

ویژگی‌های کلیدی

ترکیب لنزهای متعدد :

تصویربرداری مطلوب به کمک ترکیب چنتایی لنزها برای دستیابی به عملکردهای مختلف ارائه در این ارتقا در نظر گرفته شده است. کاربران می توانند مناسب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین ترکیب را با توجه به نیازهای امنیتی خود انتخاب کنند.

کنترل از راه دور:

امکان تنظیم سیستم نظارت تصویری در هر زمان و مکان به کمک منوی دستگاه ضبط تصاویر XVR داهوا، OSD منوی دوربین و یا به طور مستقیم از طریق نرم افزار موبایل DMSS به کار این امکان را می‌دهد تا تجربه‌ی لذت بخشی را از کار با تجهیزات خود از راه دور به دست آورد.

نور ۲گانه هوشمند Smart Dual Light:

پشتیبانی از حالت های نور چندگانه، کاربران می توانند مناسب ترین حالت را با توجه به محل نصب دوربین خود در نور کم انتخاب کنند.

حفاظت حرفه ای

تمامی دوربین‌های PT MultiVision با حفاظت IP66 طراحی شده‌اند. می‌توان از آن‌ها در نماهای داخلی و خارجی پروژه‌ها(سناریو‌ها) و تحت هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد.

کاهش هزینه‌ها:

یک دوربین از نوع PT MultiVision می تواند جایگزین حداقل 2 دوربین مداربسته معمولی شود. این امکان به طور چشمگیری موجب کاهش هزینه خرید و نصب دوربین می‌شود. این دوربین‌ها به گونه‌ای طراحی شده باشد که کاربر سریع و به راحتی آن را نصب کند.

 

نکات برجسته

چشم جغد؛ بزرگنمایی ترکیبی ۶ برابری

این دوربین مجهز به سنسورهای دوگانه 1080P و ترکیب لنزهای 2.8 و 6 میلی‌متری است که امکان زوم هیبریدی تا 6 برابری را فراهم می‌کند و کنترل کل تصویر و گرفتن تصاویر دقیق از حداقل 50 متر را میسر می‌کند.

 

جنگجوی سیاه: دوخت لنز دوگانه

  • الگوریتم پیشرفته خود تطبیقی دوخت تصویر دوخت بدون درز یک تصویر پانوراما 180 درجه را درک می‌کند.
  • با عملکرد EPTZ XVR کار می‌کند. این قابلیت می‌تواند به طور همزمان بر روی جزئیات زوم کند و اهداف انسان یا خودروهایی را که اعلان هشدار را فعال کرده‌اند، ردیابی کند.

 

Guarder نمایش دو ناحیه + پیوند دستی

دوربین Guarder علاوه بر لنز PT ساده، دارای یک لنز ثابت در قسمت بالای دوربین است. این دوربین به کاربران امکان می‌دهد بر ۲ ناحیه مختلف نظارت داشته باشد.

· زاویه لنز دوگانه قابل تنظیم، حفاظت همه جانبه را برای کاربران به ارمغان می آورد.
لنز ثابت (زاویه دید عمودی: -10°-0°) و لنزPT (تحرک افقی 0°-355°؛ عمودی: 0°-90°.)

· پیوند دستی: انتخاب یا کلیک کردن روی هر موقعیتی در تصویر لنز ثابت، لنز PT را برای جزئیات به طرف موقعیت سوژه حرکت می‌دهد.

QuickPick 2.0

مکان یابی سریع و خودکار هدف، کاهش بررسی دستی

به کمک قابلیت QuickPick 2.0 کاربر می‌تواند با فیلتر نمودن اطلاعات غیر ضروری به جست و جو سریع در تصاویر ضبط شده بپردازد. به کمک این قابلیت سوژه ها به ۲ دسته انسان و خودرو قابل تفکیک هستند. با این قابلیت تعداد فایل های ضبط شده به منظور بازبینی توسط کاربر به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد که خود صرفه جویی در زمان بازبینی را به همراه دارد.

 

عملیات آسان: جستجو با یک کلیک

QuickPick 2.0 عملکرد جستجوی یک کلیک را فراهم می‌کند که می‎تواند بلافاصله اهداف مورد نظر انسان یا وسیله نقلیه را پیدا کند.

QuickPick 2.0 با استفاده از الگوریتم حفاظت محیطی پشتی، نه تنها می‌تواند رنگ لباس را شناسایی کند (عملکردی که توسط QuickPick 1.0 به دست آمده است)، بلکه می‌تواند کلاه‌ها و انواع لباس‌ها را نیز تشخیص دهد و دقت جستجو را تا حد زیادی بهبود بخشد.

تضمین حفظ حریم خصوصی اشخاص

QuickPick 2.0 با استفاده از الگوریتم حفاظت محیطی پشتی، نه تنها می‌تواند رنگ لباس را شناسایی کند (عملکردی که توسط QuickPick 1.0 به دست آمده است)، بلکه می‌تواند کلاه‌ها و انواع لباس‌ها را نیز تشخیص دهد و دقت جستجو را تا حد زیادی بهبود بخشد.

حفاظت از حریم خصوصی

موزاییکی ( شطرنجی ) کردن چهره اشخاص

موزاییک بلادرنگ

حفظ حریم خصوصی شخصی تضمین شده است

موزاییکی ( شطرنجی ) کردن بلادرنگ چهره اشخاص جهت حفظ حریم شخصی در سیستم نظارت تصویری

عملیات آسان و انعطاف پذیر

کاربران می توانند تنها با یک کلیک چهره انسان شناسایی شده را بپوشانند یا بازیابی کنند

کارایی بالا

حداکثر ۱۲ چهره را می توان به طور همزمان به کمک این قابلیت پوشاند (بسته به مدل متفاوت است)

مرمت موزاییک

مرمت موزاییک(غیر فعال کردن قابلیت پوشاندن تصاویر)

در صورت لزوم، تصاویر اصلی را می توان در سایت بازیابی کرد و بررسی جزئیات و تجزیه و تحلیل آن را انجام داد.

کنترل مرجع

فقط مدیران این اختیار را دارند که موزاییک چهره را فعال و بازیابی کنند، که امنیت حریم خصوصی را بیشتر تضمین می کند و خطر نشت اطلاعات شخصی را کاهش می دهد.

 

 


ایجاد پوشش با بلوک های سیاه رنگ نامنظم

داهوا جهت محافظت بیشتر از حریم خصوصی اشخاص، عملکرد پوشش بلوک سیاه را نیز ارتقا داده است که در حال حاضر از اشکال بلوک‌های نامنظم پشتیبانی می‌کند. این ارتقاء خاص انعطاف پذیری بیشتری را به ارمغان می آورد و نیازهای مختلف مشتریان را برآورده می کند. از این قابلیت در ویلاهای مسکونی استفاده می‌شود.

کاربرد: مجتمع ویلا

در این قابلیت فقط منطقه‌ای را که به کاربر تعلق دارد مورد نظارت قرار می‌گیرد و از به تصویر کشیدن حریم خصوصی ساختمان های مجاور محافظت ممانعت به عمل می‌آید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*