با IMOU، از زندگی هوشمندانه لذت ببرید


امید قائمی 17 فروردین 1401 دقیقه مطالعه
با IMOU، از زندگی هوشمندانه لذت ببرید

در این مقاله قصد داریم تا شما را با سری محصولات IMOU از کمپانی داهوا، بیشتر آشنا کنیم. سری دوربین‌های IMOU  برای هر موقعیت و هر مکانی کاربرد دارند و استفاده از آنها تنها به مکان‌های داخلی محدود نمی‌شود. دوربین‌های برند IMOU با استفاده از NVR و یا اتصال بی‌سیم کار خود را شروع و تصاویری با کیفیت بسیار بالا را به کاربر ارائه می‌دهند. دوربین‌های آیمو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر شخصی با هر میزان دانش فنی که دارد، می‌تواند آن را به راحتی راه‌اندازی کند و این مزیتی است که کمک می‌کند دوربین‌های IMOU برتری نسبت به سایر دوربین‌های مداربسته داشته باشند.

IMOU وارد می‌شود

در سال 2018 بود که شرکت داهوا از محصولات جدید خود تحت نام IMOU رونمایی کرد. تمرکز اصلی این محصولات ضمن بهره‌گیری از فناوری اینترنت اشیاء بروی کاربران خانگی، مشاغل و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و همچنین ذخیره‌سازی ابری اطلاعات است.

در اوایل ورود این شرکت به بازار، محصولات ارایه شده تنوع زیادی نداشت. چراکه آیمو قصد داشت با تولید دوربین‌های خود طبقه متوسط به بالا را در نظر بگیرد و پوشش دهد. این بدین معناست که دوربین‌های باکیفیت اما گران قیمتی را تولید می‌کرد. این امر برخلاف قواعد بازار رقابتی بود؛ زیرا دوربین‌های اقتصادی برند شیائومی در حال یکه تازی در بازار فروش بودند. این یعنی شیائومی که در اصل تجربه‌ای در زمینه تولید دوربین مداربسته نداشت دوربین‌های وایرلس خود را وارد بازار می‌کرد و با این کار به اصطلاح عامیانه پا روی دم داهوا که در زمینه دوربین مداربسته فعالیت گسترده‌ای دارد و متخصص این کار است، گذاشت. در این حال بود که IMOU دوربین‌های مداربسته خود را روز به روز در طرح و مدل‌های مختلف و متفاوت و مقرون به صرفه تری وارد بازار می‌کرد تا سهم بیشتری از بازار این دسته از محصولات را در اختیار بگیرد

آینده دوربین مداربسته در دستان IMOU

آیمو با حفط روند رو به رشد خود، توجه شگرف به نیاز کاربران خانگی و همچنین طراحی زیبای محصولات خود به لیست برترین برندهای دوربین مداربسته پیوست و با ارائه بهترین دوربین‌ها به بازار بسیار درخشید. سرعت انتقال تصویر بالا در کنار پایداری کیفیت تصاویر، فرمان پذیری این دوربین‌ها به طور دقیق و بدون تاخیر و همچنین پر طرفدار شدن دوربین‌های مداربسته هوشمند IMOU در فروشگاه‌های بزرگ آمازون، از سری دلایلی بود که برند IMOU بر سر زبان‌ها بیافتد و کاربران بسیاری را جذب خود کند. اکنون با عرضه سری دوربین‌های بی‌سیم آیمو در ایران توسط شرکت پرارین، می‌خواهیم به‌صورت کامل برخی از محصولات این شرکت را مورد بحث قرار دهیم. دانستن اینکه برند آیمو  متعلق به شرکت بزرگ داهوا که در حوزه امنیت و نظارت تصویری، یکی از سه برند برتر دنیا هست، خالی از لطف نیست.

کاربرد دوربین‌های IMOU

همانند دوربین‌های مداربسته دیگر، دوربین‌های آیمو با هدف محافظت از مکان‌هایی اعم از خانه‌ها، فروشگاه‌ها، دفتر کار و… تولید شده‌اند. همانطور که در قبل اشاره کردیم، تفاوتی که دوربین‌های برند IMOU را از سایر برندها و دوربین‌های مداربسته برتر می‌سازد، کیفیت و انتقال تصویربالای آن است. از دیگر کارهای جالب شرکت داهوا که بر روی پروژه برند آیمو IMOU انجام داده، این است که با نصب نرم افزار Imou life بر روی سیستم عامل اندروید و نرم افزار Imou Client بر روی سیستم عامل ویندوز، می‌توانید شاهد انتقال تصاویر در سریع‌ترین زمان ممکن باشید.

دو دوربین از پرفروش‌ترین دوربین‌های IMOU

برند Imou از کمپانی داهوا اینبار دوربین Renger 2-IPC-A22EP-V2 که به‌صورت گردان و چرخشی عمل می‌کند را در بازار معرفی و ارائه کرده است. باتوجه به اینکه از وضوح تصویر بالایی برخوردار هست، مورد استقبال کاربران در سرتاسر دنیا واقع شد. دوربین Renger 2 آیمو این قابلیت را دارد که به‌طور همزمان صدا و حرکت را تشخیص دهد. همچنین باتوجه به هوش مصنوعی که در این نوع دوربین به‌کار رفته است، انسان و حیوان را تفکیک کرده تا هشدارهای خطا را به حداقل بر ساند. از قابلیت‌های دیگر دوربین Renger 2  از برند IMOU می‌توانیم به تعغیب سوژه به‌طور خودکار اشاره کنیم. این بدین معناست که هر زمان سوژه‌ای در فضای تحت پوشش دوربین پدیدار شود، آن را به‌صورت خودکار با استفاده از قابلیت چرخشی که دارد دنبال کند. چنانچه شما به دنبال یک دوربین مداربسته کارآمد و قیمت مناسب هستید، ما دوربین Imou Renger 2-IPC-A22EP-V2 را به شما معرفی می‌کنیم.

در ادامه برند Imou از محصول جدیدی با نام Renger Pro IPC-A26HP  رونمایی کرده است که اکثر کاربران خود را در جهان متعجب می‌کند. این دوربین مانند دیگر دوربین‌های مداربسته  شرکت Imou، تصاویرخود را از طریق نرم افزار Imou life که بر روی گوشی موبایل و نرم افزار Imou Client که بر روی کامپیوتر نصب می‌شوند، انتقال می‌دهد. یک قابلیت منحصر به فرد دوربین IMOU Renger Pro پشتیبانی از مود AP است. این یعنی حتی اگر اینترنت شما قطع شود، باز هم می‌توانید تصاویر ضبط شده آن مکان را مشاهده کنید. این دوربین همچنین دارای قابلیت‌هایی اعم از صدای دو طرفه، اتصال به NVR، قابلیت تشخیص حرکت و چهره، دید در تاریکی مطلق و.. را دارا است. همه این ویژگی‌ها کمک می‌کند تا این دو دوربین اتفاق خوبی در سری محصولات برند آیمو باشند.

مزیت‌های نصب دوربین‌ IMOU

اولین و مهم‌ترین مزیت آن نصب و راه‌اندازی آسان آن است که پیش‌تر اشاره‌ای به این موضوع داشتیم. برند IMOU در دوربین‌های مداربسته خود میکروفن‌های داخلی نیز کار گذاشته است که باتوجه به مدل‌های دوربین مداربسته آیمو، میزان برد این میکروفن‌ها متقاوت است. دوربین‌های آیمو به دلیل بی‌سیم بودن، به هزینه‌های گزاف برای نصب آنها نیازی نیست و خود دوربین از قیمت اقتصادی نیز برخوردار است. از دیگر مزیت‌های آن به طراحی زیبا، سرعت بالا و کاربرد گسترده‌تر به نسبت سایر دوربین‌ها، هات اسپات WiFi داخلی و تفکیک حیوان، انسان و وسایل نقلیه همچنین تعغیب سوژه با هوش مصنوعی می‌توانیم اشاره کنیم.

سخن پایانی

تا اینجا با شرکت داهوا که تولید کننده بزرگ دوربین‌های مداربسته است را مورد بحث قرار دادیم و گفتیم که چه زمان IMOU وارد بازار دوربین‌های مداربسته شد و شاهکارهایی را در بازار ارائه کرد. در ادامه دو نوع از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت را بررسی و همچنین برخی ویژگی‌های این دو دوربین را توضیح دادیم. دوربین‌های برند  IMOU از مزیت‌هایی برخوردار هستند که مختصر در این مقاله به توضیح آنها پرداختیم.

نتیجه گیری

از این مقاله نتیجه گرفتیم که  دوربین‌های آیمو کاربردهای گسترده‌ای را در دنیای مدرن امروزی ایفا می‌کنند. همچنین دریافتیم که برند آیمو از معتبرترین، باکیفیت‌ترین و زیباترین و از همه مهم‌تر پرفروش‌ترین برندهای دنیا به‌شمار می‌رود. شاید برای شما جالب باشد که این کمپانی فقط در زمینه دوربین‌های بی‌سیم هوشمند فعالیت دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*