حمایت داهوآ از انجمن خیریه ی نوجوانان


عبدالرضا ابراهیم پور 28 مهر 1400 دقیقه مطالعه
حمایت داهوآ از انجمن خیریه ی نوجوانان

این رویداد در هانگزو، چین / 10 مه 2019 توسط داهوآ تکنولوژی تامین کننده ی سرویس ها و ارائه دهنده ی سیستم های هوشمند انجام شد.

مجموعه داهوآ با مجموعه های بزرگی همچون سیستم های امنیتی JMG و بانک Pacific Premier همکاری می کند و البته یکی از حامیان انجمن خیریه نوجوانان در هانیگتون کالیفرنیا می باشد. مسابقات گلف در بیست و چهارمین سالانه خود قصد دارد بیش از مبلغ صد هزار دلار از سود خود برای حمایت از انجمن خیریه نوجوانان پرداخت نماید.

شرکت داهوآ جزو برترین حمایت کننده های مالی است و سه عضو فعال این مجموعه در این رخداد شرکت خواهند کرد.

تیم وانگ مدیر عامل شرکت داهوآ در آمریکا چنین اظهار می دارد که : “داهوآ مفتخر است که از یک موسسه خیریه معروفی حمایت می کند که در زندگی جوانان بسیار تاثیر گذار است.” وی افزود :”این مجموعه می تواند در برنامه های ملی و تعاملات دولتی شرکت کند و تمام توان خود را برای هر چه بهتر انجام شدن پروژه به کار گیرد”.

برگزاری مسابقات گلف در 15 می کمک شایانی به انجمن خیریه نوجوانان خواهد کرد که باعث تغییرات مثبت در زندگی بیش از یازده میلیون کودک در معرض آسیب از جمله نوجوانان دره فانتین و ساحل هانتینگتون و بیش از 60 ناحیه از اطراف کالیفرنیای جنوبی می شود.

در حال حاضر میان خدمات و امکاناتی که توسط این شرکت ارائه شده می توان به مهد کودکها ، مراکز تفریحی، نمایشگاه های هنری ، مراکز ورزشی ، لیگهای بستکتبال و فوتبال و طرحهای حمایت از خانواده اشاره کرد. در سال 1996 شرکت سیستم های امنیتی JMG مسابقات گلفی را راه اندازی کرد تا بنیان گذار راهی شود که به وسیله آن بتوان به کودکان و نوجوان در تمامی رده های سنی بین 6 هفتگی تا دبیرستان کمک کند تا آنها بتوانند در زندگی و تحصیل خود موفق باشند.

شرکت داهوآ برای اجرایی کردن این رویداد در طول سال تحصیلی کمکهایی از جمله امکاناتی همچون غذا، تدریس ، ورزش ، هنر مشاوره و …. را فراهم کرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*