فناوری استارلایت در دوربین مداربسته داهوا


عبدالرضا ابراهیم پور 3 آبان 1400 دقیقه مطالعه
فناوری استارلایت در دوربین مداربسته داهوا

در ادامه ی روند پیشرفت صنعت حفاظت و رفع نیاز کاربران ، برای دستیابی به فناوری های جدید در صنعت سیستم های نظارتی شاهد تحول های بزرگی در ارائه ی تصاویر خروجی به مصرف کنندگان هستیم .هرچه که زمان میگذرد صاحبین مشاغل ، ساکنین منازل و آپارتمانها و از همه مهم تر مجریان قانون برای اشراف کامل به محیط های مدنظرشان با توجه به صرف بودجه در این زمینه نیاز و توقع بیشتری ازین محصولات خواهند داشت برای مثال در گذشته پایین بودن کیفیت تصویربرداری و بازپخش تصاویر مطلوب دوربینهای مداربسته در شب یکی از این نیاز ها بوده که با توجه به اینکه نگرانی ها درباره امنیت عمومی در سرتاسر جهان گسترش پیدا کرده و همچنین به دلیل بالا رفتن آمار جرم جنایت در شب (در شرایط نوری کم ) و در ساعتهای غیر کاری ، دیگر مکانهای عمومی از امنیت برخوردار نیستند به همین دلیل این مکان ها نیازمند به تجهیز سیستمهای نظارتی قابل اعتماد تری میباشند. در پاسخ به این نیاز داهوا تکنولوژی یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات ویدئویی (نظارت تصویری ) در دنیا بار دیگر با کمک هوش مصنوعی IOT اینترنت اشیا تکنولوژی استارلایت را به همراه مجموعه ی کاملی از دوربینهای IPC,PTZ,HD-CVI و خدماتی متفاوت در محیطهایی با نور کم ارائه میدهد .

چرا دوربین های استارلایت را باید انتخاب کرد ؟

در مقایسه با دوربینهای نظارت تصویری قدیمی دوربینهای استارلایت داهوا دارای حساسیت بالای نور برای ارائه دید وسیع تر در محیط کم نور هستند. دوربینهای استارلایت قابلیت ارائه تصاویر واضح با جزئیات زیاد و فوق العاده بالا از 1080P تا 4K را پشتیبانی میکند. دوربینهای استارلایت در کل هفته و تمام طول شبانه روز نظارتی دقیق از اماکن عمومی مانند پارکینگ ،خیابان ، محوطه ی دانشگاه ، فروشگاه و غیره را تضمین میکند. علاوه بر این موارد ، تولید تصاویری رنگی و مدت زمان فیلم برداریه طولانی تر در شب امکان جمع آوری شواهد و مدارکی معتبر در خصوص تردد افراد، ثبت مشخصات خودرو و هر رویداد دیگری را فراهم میکند.

STARLIGHT چه کاری انجام میدهد ؟

در شرایط نوریِ کم دوربین Starlight به حالت سیاه/سفید تغییر میکند و میتواند تصاویری روشنتر با جزئیات بیشتری را ارائه کند در حالیکه یک دوربین FULL-COLOR میتواند در تمام طول شبانه روز تصاویر رنگی ارائه دهد .

از VALUE STARLIGHT تا FULL-COLOR :

خانواده استارلایت داهوا برای ورود و ماندگاری در بازار نیاز دارد تا با شرایط نوری مختلف دسته و پنجه نرم کند ، درعین حال که VALUE STARLIGHT با صرفه جویی در هزینه ها استراتژی ورود به بازار را در پیش گرفته است و راه حل هایی را در این زمینه ارائه میکند ، Starlight، Starlight+،FULL-COLOR به ترتیب راه حل های بهتری را جهت آمادگی در سخت ترین شرایط محیطی ، مواجهه با سناریو های حساس و عملکردهای مختلف را به کاربران معمولی پیشنهاد داده است .

 

سطوح عملکرد Starlight

بعد از کارآیی فوق العاده ی STARLIGHT تیم تحقیق و توسعه قدرتمند DAHUA TECHNOLOGY به بررسی توانایی و توجه فنی بر قطعات مختلفی از دوربین پرداخته است . اول از همه دوربینهای STARLIGHT با توجه به عملکرد و کارآیی بالای سنسور به وسیله ی استفاده از سنسور با ابعاد و انداره ی بزرگتر 1/1,8” یا حتی4/3” اینچ میکوشد تا حساسیت بهتر و بالاتری نسبت به نور داشته باشد . در ادامه به جای لنزهای مرسوم از لنزهایی با روزنه ی بزرگتر استفاده شده است که سبب روشنایی بیشتر و تصویری روشن تر، زیر نور کم محیط میشود . سوم عملکرد بالای DSP و پردازش تصویر پیشرفته به درستی سبب برقراری تعادل ، کاهش و محو کردن نویز ، با حفظ وضوح قابل ملاحظه تری سبب عملکرد بهتر STARLIGHT میگردد و مورد آخر که از اهمیت بالایی برخوردار است ، برای جبران نور مناسب ، نمایش بهتر در شب و در عین حال جلوگیری از قرارگرفتن درمحیط های بیش از حد تاریک ، جهت روشنایی IR (برای تصویر B/W ) یا روشنایی LED برای تصویر (FULL-COLOR) به فناوری IR هوشمند یا نور هوشمند مجهز شده است.

 

عملکرد حالت رنگ در استارلایت

 

عملکرد STARLIGHT در حالت خودکار

 

همه ی این مزایاها ، فناوری STARLIGHT را برجسته میسازد . و بدون شک محصولات کامل استارلایت DAHUA TECHNOLOGY گزینه های ایده آلی برای مشتریانی هستند که به دنبال عملکرد عالی محصولات نظارتی در شرایط نوری مختلف میباشند . و در پایان با شعار “فراهم کردن جامعه ای امن تر و زندگی هوشمند تر ، DAHUA TECHNOLOGY تمرکز خود را روی ” نوآوری ،کیفیت و خدمات” برای ارائه خدمات به همکاران و مشتریان در سراسر جهان ادامه خواهد داد .

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*