مدیریت صدای هشدار/اخطار دستگاه


عبدالرضا ابراهیم پور 27 مهر 1400 دقیقه مطالعه
مدیریت صدای هشدار/اخطار دستگاه

دستگاه های ذخیره ساز هنسل با توجه به حساسیت های مشخص شده در تنظیمات دستگاه اخطارهایی را از طریق بوق ممتد یا بوق های مقطعی و یا ایمیل … جهت هشدار و هوشیاری کاربر اعلان میکنند.

در منوی تنظیمات دستگاه های ذخیره ساز در بخش EVENT در زیر منوی Abnormality یا اختلالات ، 3 تب از امکانات دستگاه را مشاهده خواهید کرد .

در تب اول هارد یا همان HDD ، تنظیمات مربوط به اخطارهای هارد دستگاه را مشاهده میکنید ، با توجه به حالت هایی که هارد دستگاه ممکن است با انها مواجه شود بایستی تیک فعال سازی یا عدم فعال سازی و در ادامه نوع اخطار و نحوه ی اعلان را تنظیم نماییم .
در منوی Event Type این امکان وجود دارد که شما حالت های مورد اتفاق بر روی هارد دستگاه را فعال/غیرفعال ویا تنظیمات دیگر را ویرایش نمایید ، در این منو اخطارهایی از قبیل ؛ عدم وجود هارد در دستگاه No HDD ، مشکل در شناسایی هارد ( بدسکتور ) HDD Error و عدم وجود فضای کافی جهت ذخیره سازی HDD No Space را مدیریت خواهید کرد .

در تب دوم شبکه یا همان Network ، تنظیمات مربوط به اخطارهای شبکه ای دستگاه را مشاهده میکنید ، با توجه به حالت هایی که شبکه دستگاه ممکن است با انها مواجه شود بایستی تیک فعال سازی یا عدم فعال سازی و در ادامه نوع اخطار و نحوه ی اعلان را تنظیم نماییم .

در منوی Event Type این امکان وجود دارد که شما حالت های مورد اتفاق بر روی شبکه در دستگاه را فعال/غیرفعال ویا تنظیمات دیگر را ویرایش نمایید ، در این منو اخطارهایی از قبیل ؛ عدم ارتباط در شبکه داخلی (اینترنت) Net Disconnection ، تداخل در آی پی دستگاه (وجود IP ثبت شد در دستگاهای دیگر در شبکه ) IP Conflicted ، تداخل و یا حمله بر روی Mac Address دستگاه Mac Conflicted را مدیریت خواهید کرد .

در تب سوم کاربر یا همان User ، تنظیمات مربوط به اخطارهایی که برای حالت های ورود به دستگاه را مشاهده میکنید ، با توجه به حالتی که کاربر بجهت ورود به دستگاه ممکن است با ان مواجه شود بایستی تیک فعال سازی یا عدم فعال سازی و در ادامه نوع اخطار و نحوه ی اعلان و در صورت تکرار قفل شدن دستگاه را تنظیم نماییم .

در منوی Event Type با یک حالت روبه رو هستیم ، که میتوانید با تیک مربوطه فعال یا عدم فعال سازی این امکان را با مکاناتی که پیشتر توضیح داده ایم تنظیم نمایید .

تنظیمات این بخش یکی از مهمترین قسمت های مورد توجه و حساس به جهت اعلام اخطار و مشکلات پیش امده می باشد .

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*