همه چیز در رابطه با تکنولوژی POC


عبدالرضا ابراهیم پور 3 آبان 1400 دقیقه مطالعه
همه چیز در رابطه با تکنولوژی POC

همواره بحران های اقتصادی که به طور میانگین هر 10 سال موجی را در دنیا به راه می اندازد سبب تاثیر گذاری در هر کارو کسبی میشود، زیرا هم تولید کنندگان و هم مشتریان با سخت تر شدن شرایط اقتصادی، تحت فشار قرار میگیرند . از طرفی با سخت شدن شرایط اقتصادی و بالا رفتن آمار بیکاری در سطح جوامع جهانی آمار جرم و جنایت نیز بالا میرود و اهمیت توجه به مقوله ی امنیت ، بیش از پیش احساس میشود و این دلیل کمپانی های بزرگ را به فکر وادار کرده که با حذف هزینه های اضافی و تحمیل شده به مشتریان نهایی هزینه های تهیه این محصولات را کاهش داده تا مصرف کنندگان برای امنیت خود به تجهیز سیستمهای نظارت تصویری ترغیب شوند.کمپانی داهوا یکی از پرچم داران توجه به این مقوله است زیرا با ارائه تکنولوژی جدید خود به نام اختصاری POC درتلاش برای کاهش و در نهایت حذف هزینه های تحمیلی به مصرف کننده ی نهایی است . یکی از وجه تمایز ها و افتخارات کمپانی داهوا این است که تکنولوژیِ را با نیاز مردم ادغام کرده و با خلق محصولی جدید سعی دارد که رضایت همگان را جلب نماید.

در ادامه میکوشیم تشریح جامع تری ازاین تکنولوژی به شما مخاطبان عزیز ارائه دهیم تا بهتر با این دستاورد جدید آشنا شده و از آن در کاهش هزینه های مشتریانتان استفاده نمایید .

در راستای ارائه ی این تکنولوژی کمپانی داهوا که پیشتاز در عرصه سیستم های نظارت تصویری و اینترنت اشیا است طیف تازه ای از دستگاه های XVR را جهت پوشش بهتر این تکنولوژی روانه بازار کرده ، پیش از این با تکنولوژی (POE (POWER OVER ETHERNET در دوربین ها و دستگاه های تحت شبکه آشنا شده ایم اما اخیرا تکنولوژی داهوا با ارائه این سری از دستگاه های ضبط دیجیتال جدید(XVR 5104H-X-4P , XVR5108H-X-8 and XVR5216AN-X-16P ) این قابلیت را فراهم نموده است که براساس آن تصویر , صدا, برق و دیتای مربوط به کنترل دوربین (OSD MENU) همگی تنها از طریق یک کابل کواکسیال منتقل می شود و اصطلاحا به آن (POC (POWER OVER COAX گفته می شود.

دوربین های HDCVI داهوا با قابلیت POC دو نوع هستند:حالت AF و حالت AT

حالت AF : دوربین هایی که برق مصرفی شان برابر یا کمتر از 6وات است.

حالتAT : دوربین هایی که برق مصرفی شان برابر یا کمتر از 12 وات است.

سری جدید دستگاه های XVR همه دوربین های HDCVI-POC (حالت AF و حالت AT ) از سری های مختلف با هر رزولوشون و هر نوع لنز (فیکس یا متغیر) را بدون هیچ محدودیتی پشتیبانی میکنند; این حد از مطابقت و سازگاری پیشرفتی قابل ملاحظه و بی سابقه است. قابلیت POC در رکوردر های نامبرده این امکان را فراهم میکند تا برق دوربین های HDCVI-POC را از طریق یک کابل و بصورت پایدارتری تامین کنند.پیشرفت قابل توجه دیگر در سری جدید دستگاه ها حفظ کیفیت صدای انتقالی از طریق کابل کواکسیال است که به مراتب نسبت به قبل بیشتر شده است. همچنین اگر دوربینی به سیستم متصل شود که از تکنولوژی POC پشتیبانی نمیکند دستگاه بصورت هوشمند تشخیص میدهد تا برق مورد نیاز تامین و یا در کانال خاصی قطع شود. در مکان هایی که هزینه کار سرسام آور است با بهره گیری از سری جدید دستگاه های داهوا میتوان هزینه ها را به حداقل رساند; زیرا دیگر نیازی به سیم کشی های طولانی مجزا و در نتیجه صرف هزینه و زمان نیست.

با توجه به مزایای ذکرشده در بسیاری موارد انتخاب این رکوردرها میتواند بهترین و منطقی ترین گزینه باشد.

بعنوان مثال در فروشگاه های تجاری بزرگ که میبایست تعدادی زیادی دوربین در مکان های مختف نصب شود و ضمن ایجاد مشکلات کابل کشی، اتلاف سرمایه را در پی خواهد داشت; همینطور در پارکینگ های غیرمسقف و در فضای باز که تامین منبع برق و .. با دشواری روبرو است.

و در نهایت خبر خوب دیگر اینکه تکنولوژی POC در مسیر تکامل است…

داهوا برآن است تا در آینده ای نزدیک با ارتقای تراشه های POC پایداری و سازگاری محصولات را به سطح بالاتری برساند و با تکیه بر نوآوری ، ارتقای کیفیت و خدمات ضمن حفظ همکاران و مشتریان در سراسر جهان به رسالت خود در برقراری جامعه امن تر،زندگی هوشمندتر تحقق ببخشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*