حضور شرکت پرارین در نمایشگاه آیتکس شیراز آذر ماه 1402


عبدالرضا ابراهیم پور 4 دی 1402 4 دقیقه مطالعه
حضور شرکت پرارین در نمایشگاه آیتکس شیراز آذر ماه 1402

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات، کامپیوتر، مخابرات، تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی، موبایل، ملزومات رمز ارز و بلاکچین، سیستم‌های نظارت تصویری و شهر هوشمند شیراز از تاریخ 21 تا 24 آذر ماه همه روزه از ساعت 16 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس شهر شیراز با حضور بیش از 50 شرکت و مجموعه مختلف از فعالین در این حوزه در فضایی به مساحت 9000 مترمربع، سالن حافظ برگزار گردید.

این نمایشگاه میزبان متخصصین، صاحب‌نظران، مسئولان ذیربط، شرکت‌های فعال و همچنین علاقه‌مندان به این حوزه بود تا در کنار رونمایی از آخرین دستاوردها، مسائل و موانع موجود در مسیر پیشرفت و تولید و همچنین واردات این محصولات را انتقـال دهد.

شیراز و دلیل برپایی نمایشگاه در این شهر:

استان فارس و شهر شیراز از دیر باز در زمینه صنعت الکترونیک سرآمد بوده بطوریکه می‌توان این شهر را قلب تپنده بازار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سیستم‌‌های نظارت تصویر جنوب کشور نام برد. در سال‌های اخیر نیز با توسعه این فناوری و سرمایه‌گذاری‌های صورت پذیرفته در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فعال در این بخش و همچنین برخورداری از امتیاز مجاورت با کشورهای حاشیه خلیج فارس، توانسته سهم عمده‌ای از اقتصاد دیجیتال کشور را به خود اختصاص دهد از این‌رو مشارکت و حضور در این قبیل نمایشگاه‌ها می‌تواند فرصتی مناسب در راستای توسعه کسب و کار باشد.

افتتاحیه نمایشگاه آیتکس شیراز:

این  نمایشگاه با حضور گروهی از اساتید، نخبگان دانشگاه و مسئولین بلندپایه دولتی و سایر نهادهای استانی و شماری از فعالین این صنف افتتاح گردید. آقای محسن نهاوندی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در آئین گشایش نمایشگاه آیتکس 1402 بعنوان یکی از سخنرانان جنبه‌های مهم این فناوری‌ها و اهمیت این محصولات و دانش مرتبط با آن را بیان نموده و اذعان داشتند که این نمایشگاه فرصتی مناسب برای آشنایی با آخرین دستاوردها و رونمایی محصولات و خدمات جدید در زمینه کامپیوتر، مخابرات، تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی، موبایل، ملزومات رمز ارز و بلاکچین، سیستم‌های امنیتی و نظارت تصویری بوده و عموم افراد می‌توانند از حضور متخصصان جهت افزایش اطلاعات خود در این زمینه بهره‌مند گردند.

ایده پرداز پرارین و عرضه و رونمایی محصولات خاص آن در نمایشگاه آیتکس شیراز 1402:

شرکت ایده پرداز پرارین بعنوان یکی از شرکت‌های مطرح و شاخص در زمینه سیستم‌های امنیتی و نظارت تصویری و هوشمندسازی منازل و ترافیک شهری و همچنین بعنوان  نماینده رسمی داهوا در ایران،  با حضور و رونمایی از جدیدترین محصولات و راهکارهای مناسب در حوزه سیستم های نظارت تصویری بر پایه هوش مصنوعی و زبان یادگیری ماشین با قابلیت‌های هوشمند شمارش افراد، شناسایی، تشخیص و تفکیک سوژه‌ها و همچنین دوربین های بی‌سیم WIFI برند IMOU جهت نصب آسان در منازل و مراکز کسب و کارهای کوچک، سوئیچ و تجهیزات شبکه و همچنین نمایشگرهای خانگی و صنعتی هوشمند Hensel  با وضوح تصویر 4K در سایزهای 50 و 55 اینچ، در این نمایشگاه حضور و مشارکت نمود.

شرکت ایده پرداز پرارین خواهشمند است علاقه‌مندان در حوزه سیستم‌های نظارت تصویری، تجهیزات شبکه و نمایشگرهای خانگی و صنعتی در استان فارس، جهت کسب اطلاعات در مورد اخذ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش با شماره تلفن 54715-021 تماس حاصل فرمایند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*