معرفی اجمالی نسل جدید محصولات HDCVI 2023 داهوا


مائده حشمتی 21 مرداد 1402 6 دقیقه مطالعه
معرفی اجمالی نسل جدید محصولات HDCVI 2023 داهوا

داهوا تکنولوژی به منظور ایجاد جامعه‌ای امن‌تر و ارائه‌ی زندگی هوشمندتر، همواره در تلاش بوده است. این شرکت در همین راستا به طور مداوم اقدام به طراحی، تولید و عرضه محصولات و ارائه راهکارهای کاربردی برای رفع نیازهای کاربران خود نموده است.

مدت زمان 10 سال کافی بود تا داهوا پس از سرمایه گذاری‌های عظیم در واحد تحقیق و توسعه خود R&D نسل جدید تکنولوژی HDCVI موسوم به HDCVI 2023 را معرفی نماید.

این شما و این بروزترین نسخه تکنولوژی HDCVI 2023 با تکیه بر تفکر “واضح‌تر ببینید، هوشمندتر پیش بروید”

مروری بر تاریخچه HDCVI

2012: راه‌اندازی، رونمایی و عرضه HDCVI
2015-2016: HDCVI 3.0، سازگاری کامل، کیفیت 2K/HD، امکانات هوشمند پردازش تصویر
2017: HDCVI 4.0، کیفیت 4K UHD، اینترنت اشیاء (IoT)، استاندارد فشرده سازی H265، PoC، پخش صدای با کیفیت
2018: HDCVI 5.0، مجهز به هوش مصنوعی، امکان بازدارندگی فعال (Active Deterrence) و دید در شب رنگی 2019-2021: HDCVI 6.0 PLUS، کیفیت 5 مگاپیکسل واقعی (real 5MP)، فناوری Super Adapt، 4K real-time، هوش مصنوعی ارتقا یافته، کدگذاری هوش مصنوعی(AI coding) و TiOC (دوربین‌های سه گانه)
2022: HDCVI TEN، AI for All، فناوری هوش مصنوعی برنامه ریزی شده، روشنایی دوگانه‌ی هوشمند، کیفیت Real 5MP 16:9
2023: HDCVI 2023

ویژگی‌های تکنولوژی HDCVI 2023

5 مگاپیکسل واقعی نسخه 2.0

Real 5MP Mode: حالت 5 مگاپیکسلی واقعی، که به تازگی در سری XVR5000-I3 اضافه شده است، راه حل مقرون به صرفه تری را ارائه می‌دهد.
در حالت Real 5MP، هر دو کیفیت 5MP و 5M-N با توجه به نیاز، قابل دریافت می‌باشد.
راه‌حل های 5MP: در این حالت دو راه حال برای پاسخ‌ به نیازهای متفاوت مشتریان وجود دارد (5MP Pro و 5MP Value). Pro برای مشتریانی مناسب است که به دنبال نمایش برتر و قدرتمندتر هستند.

سوئیچ انعطاف پذیر

حالت 5 مگاپیکسلی و حالت 5M-N را می توان به طور انعطاف پذیر تغییر داد تا نیازهای وضوح تصویر متفاوتی را برآورده کند.

 

Smart Dual Light

– ضبط تصاویر رنگی و اطلاعات از اتفاقات مهم با استفاده از روشنایی دوگانه‌ی هوشمند.
– تعویض بین نور گرم (warm light) و نور مادون قرمز (IR light) در صورت تشخیص هدف انسانی؛ موجب کاهش چشم‌گیر آلودگی نوری می‌شود.
– تشخیص درست اهداف واقعی و حذف اعلان‌های اشتباه، با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری عمیق از AI-XVR.
– دارای تنظیم راحت؛ با عملکرد تنها یک کلیک در برنامه DMSS امکان جابه‌جایی حالت روشنایی مقدور می‌باشد.
– قابلیت تنظیم نوردهی در ساعات مشخص از پیش تعیین شده. می‌توان با عملگرIllumination By Schedule، امنیت بر اساس ترجیحات زمانی تعیین گردد.

مثال برای تنظیم نور دهی:

ساعت کاری 09:00 تا 21:00: در این زمان، مغازه‌دار می‌تواند با روشن کردن نور مادون قرمز، از فعال بودن نور گرم تا زمانی که مغازه در شب باز است، جلوگیری کند.
ساعت بسته بودن مغازه 21:00 تا 09:00: در این زمان مغازه‌دار می‌تواند با فعال سازی روشنایی دوگانه‌ی هوشمند، از ضبط تصاویر رنگی توسط نور گرم زمانی که هدف در محدوده‌ی تعیین شده تشخیص داده شد، بهره گیرد.

PT Camera

دوربین PT جدید HDCVI طراحی تلفیقی جدیدی را که چرخش افقی و عمودی دارد، رونمایی کرده است. این ویژگی موجب پوشش بیشتر و وسیع‌تر مناظر برای ضبط تصویر، توسط تنها یک دوربین می‌شود. همچنین با توجه به دارا بودن استاندارد IP66، این دوربین می‌تواند هم در بیرون و هم در محیط داخلی استفاده شود.

توسط منوی OSD، XVR و یا برنامه‌ی DMSS، دوربین می‌تواند از 0 تا 355 درجه افقی و 0 تا 90 درجه عمودی دست یافته و هرگوشه را بدون هیچ نقطه‌ی کوری پوشش دهد.
نصب سریع و آسان: این محصول طراحی quick-to-install را اتخاذ کرده است، که موجب نصب راحت و سریع شده و موجب صرفه‌جویی در زمان نصب می‌شود. دارای دو پایه برای نصب سریع می‌باشد که برای روش‌های مختلف نصب مانند پایه‌ی دیوار و پایه‌ی سقفی مناسب است.
روشنایی هوشمند ناحیه: این تکنولوژی دوربین را قادر می‌سازد تا به صورت خودکار، میزان نور و شدت تابش تنظیم شود و به صورت یکنواخت نور را پخش ‌می‌کند. بهترین پراکندگی نور را ایجاد کرده و جزئیات بیشتری از تصویر را بازیابی می‌کند.

S-XVR

S-XVR تازه عرضه شده، دارای SSD داخلی است که دارای فواید متنوعی مانند هزینه‌ی مقرون به صرفه، مصرف برق و دردسر کمتر می‌باشد. S-XVR داهوا مفهوم هوشمند، پایدار و ساده را می‌رساند که انتخاب بهتری را در مقایسه با XVR سنتی به مشتریان ارائه می دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*