معرفی سری جدید IPC WizMind S داهوا، مشاهده‌ هوشمندتر و حفاظت قوی‌تری


مائده حشمتی 28 تیر 1402 6 دقیقه مطالعه
معرفی سری جدید IPC WizMind S داهوا، مشاهده‌ هوشمندتر و حفاظت قوی‌تری

داهوا، ارائه دهنده خدمات و راهکار‌های ویدئو محور و پیشرو در جهان، با ارتقاء سری IPC WizMind ۵، سری IPC WizMind S را تولید و منتشر کرده است. این سری، با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، بهبود عملکرد تصویربرداری، ارائه‌ی کارکرد هوشمند بالا، سازگاری بیشتر با محیط‌های متنوع و قابل تغییر، و نیز بسته‌بندی بدون استفاده از پلاستیک، سناریو‌های کاربردی مختلفی را با مشاهده و دید هوشمندتر و حافظت قوی‌تر، فراهم می‌کند.

سری IPC WizMind S، با فراهم‌سازی تصویر مجهز به هوش مصنوعی، به طور مؤثری عملکرد تصویر را، مخصوصاً در شرایطی که نور بسیار کم و یا نور بسیار زیادی وجود دارد، بهبود بخشیده و جزئیات دقیقتری از تصاویر انسان یا وسیله نقلیه را با کمک WDR پیشرفته‌تر، بازسازی می‌کند. به علاوه، این سری دارای تکنولوژی تقسیم زمان نوردهی (Time-Division Exposure) به منظور گرفتن تصاویر فوری با وضوح بیشتر در زمان استفاده از عملگر‌های هوشمند می‌باشد.

به ویژه، این سری مجهز به جلوه تصویری بهتر با نور کم به نام نور عمیق(Deeplight) است، که تکنولوژی پیشرفته‌تر از Starlight و +Starlight می‌باشد. این امکان از الگوریتم‌های یادگیری عمیق برای پردازش تصاویر بهره می‌برد، و به طور قابل ملاحظه‌ای نویز تصاویر را برای کیفیت بهتر تصویر در محیط‌هایی با نور کم و یا حتی در طول شب، کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، سری  IPC WizMind Sبا استفاده از تکنولوژی های هوشمند نظارت تصویری فراوان و پرکاربرد، مناسب پروژه‌های کاربردی متعدد می‌باشد. فراداده‌ی تصویری یا همان متادیتا که از جدیدترین ویژگی‌های این سری می‌باشد، می‌تواند بیش از ۱۰۰ هدف را به طور همزمان با میزان دقت ۹۷ درصد، شناسایی و ضبط کند. این امکان، بهترین تصاویر را انتخاب کرده و ویژگی‌های مربوطه را استخراج می‌کند. همچنین، این سری، می‌تواند صدا‌های متنوع (صدای فریاد، شکستن شیشه و غیره) را از طریق امکان تشخیص صدای هوشمند خود شناسایی کرده، و اعلان‌های به موقع را ارائه داده تا نظارت امنیتی کاربران را بهبود بخشد. با فعالسازی تکنولوژی حفاظت پیرامونی یا همان Perimeter Protection، دستگاه می‌تواند از مدل الگوریتم بهتری برای تشخیص درست هدف‌های مورد نظر، با میزان دقت ۹۹ درصد، استفاده می‌کند. به علاوه با فیلتر ‌اشیاء غیر مربوطه، موجب کاهش چشم‌گیر اعلان‌های اشتباه می‌شود. دیگر خصوصیات هوشمند این سری شامل چندین نوع تشخیص برای کاربرد‌های مختلف است؛ مانند: عبور از خط فرضی(tripwire)، تشخیص ورود غیر مجاز(intrusion) ، تشخیص پارکینگ، پرسه زدن افراد متفرقه و اجتماع مردم، تشخیص چهره، شمارش افراد، تجمع افراد، تشخیص هوشمندانه‌ی ‌اشیاء و غیره.

سازگاری معتبر یکی دیگر از امکانات برجسته‌ی سری IPC WizMind S است. این امکان، می‌تواند از عملگر پشتیبان‌گیری دوگانه‌ی برق (Dual Power Backup) استفاده کند(به جز دوربین‌های باکس)، که به معنای تعویض منبع تغذیه بدون نیاز به راه‌اندازی مجدد، زمانی که یکی از منابع تغذیه قطع شده است، می‌باشد (سوئیچ داهوا و آداپتور برق باید متصل باشند)؛ بنابراین، عملکرد ۲۴ ساعته‌ی شبانه روز دوربین را تضمین می‌کند. همچنین، مدل‌های H این سری دارای P-iris برای کنترل دقیق فاصله‌کانونی لنز، پوشش ضدخوردگی برای محافظت بیشتر در محیط‌هایی با امکان فرسایش زیاد (مانند مناطق ساحلی)، میکروفون دوگانه با حداکثر برد ۱۸ متر و ۸۰ دسی‌بل دریافت تک منبع صدا، و گرم‌کننده‌ای دارای مقاوت دمایی از ۴۰- تا ۶۰+ درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

بسته بندی بدون پلاستیک

سری  IPC WizMind S، با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست و تکنولوژی بسته‌بندی نوآورانه، از بسته‌بندی بدون پلاستیک استفاده می‌کند. از مقوای ساخته شده از کاغذ‌های بازیافتی، مواد بدون پلاستیک روی سطح جعبه، موادPLA  برای کیسه‌های پوششی محصول و لوازم جانبی آن و همچنین روکش جعبه‌ی محافظ غیر سمی سازگار با محیط زیست استفاده می‌کند که به طور قابل توجهی هزینه‌های دفع زباله را کاهش می‌دهد و موجب ترویج بسته‌بندی پایدار می‌شود. این بسته‌بندی، برای اطمینان از پایداری و دوام آن، تحت آزمایش افتادن از ارتفاع بالا قرار گرفته است.

به طور خلاصه، سری  IPC WizMind S، ارزش تجاری بالاتر و بیشتری برای توزیع‌کنندگان، یکپارچه‌سازان سیستم، نصاب‌ها و کاربران به لحاظ ارتقاء عملکرد مجهز به هوش مصنوعی تصویر، عملگر‌های هوشمند متعدد، سازگاری با شرایط مختلف محیطی، و بسته‌بندی بدون پلاستیک سازگار با محیط زیست، فراهم آورده است. این سری برای پروژه‌های کاربردی و بزرگ متعددی مانند استادیوم، ‌ایستگاه قطار، خیابان عابر پیاده، فروشگاه لوکس، جاده‌ی شهری، فروشگاه خرده‌فروشی و غیره راهکارهای مناسب ارائه می‌دهد. داهوا، با رویکرد مشتری محور به منظور نوآوری و توسعه، به ساخت محصولات هوشمند که نیاز‌های متنوع و متعدد در سناریو‌های گوناگون را برطرف کرده و جامعه‌ای امن‌تر و زندگی هوشمندتر را قادر سازد، ادامه می‌دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*