گزارش اختصاصی پرارین از نمایشگاه ایپاس 2022


مسیح نیرومند 30 مهر 1401 3 دقیقه مطالعه
گزارش اختصاصی پرارین از نمایشگاه ایپاس 2022

پس از وقفه دو ساله در برگزاری نمایشگاه بین المللی ایپاس IPAS2022، این رویداد امسال در تاریخ 25 مهرماه 1401 آغاز و در پایان روز پنجشنبه 28 مهرماه در سالن شبستان مصلی امام خمینی (ره) خاتمه یافت.
شرکت ایده پرداز پرارین به رسم رسالت خود جهت همراهی با مشتریان وعلاقه‌ مندان به سیستم‌های امنیتی و نظارتی به عنوان حامی اصلی این رویداد در غرفه A1 دراین نمایشگاه حضور پیدا کرد.
بنا به اطلاع رسانی برگزارکننده، دراین نمایشگاه بالغ بر 200 شرکت خصوصی و سازمان دولتی حضور داشتند. فضای اختصاص داده شده به منظورغرفه سازی شرکت کنندگان به جهت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با فاصله از هم و محدودتر از گذشته در نظر گرفته شده بود.

شرکت ایده پرداز پرارین به همراه تیم‌های فنی، فروش و بازاریابی در این نمایشگاه حضور داشت. این مجموعه بالغ بر 130 نوع تجهیزات زیرساختی جدید و هوشمند در حوزه شبکه، امنیت، سیستم‌های نظارت تصویری و نمایشگرهای خانگی و صنعتی هنسل Hensel را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشت.
بازدید‌کنندگان در ابتدای ورود به نمایشگاه با دیوار New Technology داهوا رو به رو شدند، در این قسمت و دیوار راهروی اصلی نمایشگاه از جدیدترین تجهیزات و راهکارهای امنیتی و نظارتی در بستر شبکه رونمایی شد، این دیوار بر اساس جدیدترین تجهزات رونمایی شده در نمایشگاه بین المللی Gitex دبی به نمایش گذاشته شده. دوربین‌ها و تجهیزات نمایش داده شده در این نمایشگاه بر اساس تکنولوژی‌هایWizMind  و  Wizsene داهوا  dahuaچیده شده و توانایی‌هایی مانند شمارشگر افراد، تشخیص چهره، شناسایی چهره، ایجاد نقشه حرارتی و تردد تشخیص پرسه زنی و کنترل هوشمند افراد توسط دوربین‌های PTZ جزو مهمترین راهکارهای امنیتی و نظارتی در حوزه دوربین‌های تحت شبکه داهوا بوده است.
دیوار تجهیزات HDCVI داهوا نیز در این نمایشگاه با استقبال زیادی مواجه شد در این دیوار از جدیدترین دوربین‌ها با بالاترین کیفیت رونمایی شده که امکان اتصال به دستگاه‌های ذخیره ساز 4K را دارند.
در کنار برند داهوا، برند آیمو IMOU نیز جزو سری محصولات شرکت ایده پرداز پرارین در قالب محصولات خانگی عرضه شد و از دوربین‌ها و امکانات بازدارنده این محصولات در دیوار اختصاصی این برند رونمایی شد.

دراین نمایشگاه از یک محصول جدید با گارانتی شرکت ایده پرداز پرارین رونمایی شد که در حوزه شبکه با بازخورد و استقبال قابل توجهی مواجه شد. برند هورد HORED یک شرکت پیشتاز چینی در زمینه تولید وعرضه تجهیزات ارتباطی و شبکه می باشد. از سری محصولات این برند می‌توان به سوئیچ‌های مرکزی CORE SWITCH، ACCESS SWITCH و PoE SWITCH…  در لایه‌های مختلف شبکه اشاره کرد.
از محصولات امنیتی و نظارتی که بگذریم به رونمایی از محصول جدیدی از شرکت ایده پرداز پرارین خواهیم رسید. این محصول در حوزه نمایشگرهای خانگی و صنعتی می‌باشد. هنسل در قالبی جدید با نمایشگرهای صنعتی و تلویزیون‌های خانگی در ابعاد 32 اینچ، 43 اینچ، 50 اینچ و 55 اینچ با وضوح تصویر UHD و 4K با خدمات پس از فروش 18 ماهه پرارین پا به عرصه رقابت با سایر برندهای بازار گذاشته است. در مدت زمان 4 روزه برگزاری نمایشگاه ایپاس بنا به گزارش رسیده از ستاد اجرایی نمایشگاه بیش از 30 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که خود مهر تاییدی بر کیفیت و توانایی شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه بوده است.

همراهی و ایجاد هم افزایی و گفت‌ وگو با شرکای تجاری در این نمایشگاه جزو اهداف شرکت پرارین بوده و امیدواریم با توسعه سبد کالایی خود و برگزاری کلاس‌های آموزشی در آینده‌ای نزدیک به ارتقای کیفیت خدمات دهی به مشتریان و همکاران گرامی یاری رساند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*